stress...

Denna stress verkar inte vilja lämna mig alls...man jobbar ju så mkt att man hinner inte göra annat och julen nalkas med stormsteg. Det är jag inte så stressad över faktiskt.
Annars då...jobb jobb jobb, nu har vi uppehåll i jägarexamen till den 11 januari då fortsätter vi med 6 teori gånger till. Sen får jag hoppas jag får till ett grytprov på Kalle åxå för de vore ju inte dumt alls.
Ettan växer och är ju så lurvig i pälsen att hälften vore nog, men hennes päls skall få vara över vintern då hon är ute så mkt.
Peggy växer åxå hon blir ju 8 veckor på fredag och än har jag inte hittat nått bra hem till henne....
På fredsag åker vi till syrran för älskade lilla Michelle skall ju döpas så det kommer att bli så himlans skoj faktiskt.
Tja en snabb uppdatering blev detta...=)

Kommentarer
Postat av: Susanna

ta de lugnt gumman, de viktiga är att du mår braQ! <3

2010-11-29 @ 19:42:23
URL: http://laine.bloggagratis.se
Postat av: Susanna

ta de lugnt gumman, de viktiga är att du mår bra! <3

2010-11-29 @ 19:42:38
URL: http://laine.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0