Allt möjligt

Här hinner man ju inte blogga så mkt nu när man har fejjan men skall försöka bli bättre på det. Det har ju inte hänt så mkt egentligtn men än att Maya ska ha bäbisar vilken dag som helst, utställningssäsongen har börjat med men det blir nog inte så många utställningar detta år då man har de små hemma.

Barnen växer så det knakar, Teo håller på vara stora killen 17 kg och 95,5 cm lång =) Tova är åxå rejält lång men har inte mätat henne. Teo är fortfarande under utredning för sin allergi och det han har testat hittills har gått bra så nu kan han iaf äta pencillin om han skulle bli sjuk vilket är bra och nu den 24 ska vi till barn så ska han få äta ett äpple =) Han säger själv att han inte vill då han får prickar men vi har försökt förklara att där finns ju en doktor om han blir sjuk så då får han äta äpple =) gulle grynet mitt.

Han sover då än för övrigt för han är en riktigt 7 sovare, Tova däremot vaknar jämt tidigt medans Teo kan sova till halv 11 om han bara får vara i fred.

Kalle har fått Kennelhosta så han är ute hela dagar, rastas med jämna mellanrum så klart för annars blir det väldigt tråkigt...så han kommer inte få följa med till Sundsvall i helgen då det är utställning där, själv hoppas jag ju att Maya ska få sina bäbisar så jag kan fara och ställa själv annars skulle Carro hjälpa mig men då har jag ingen hjälp här hemma med förlossningen så nu får Maya valpa tycker jag =)

Sommaren har ju kommit hit och det har varit så underbart varmt ute att oj oj helt otroligt och man hinner bli så bortskämd då solen skiner och just idag är det mulet och det kom några små regndroppar då jag var ute vilekt är ju tråkigt men iofs får man ju vara inne och fixa för allt blir ju som efter innohus då man bara är ute på sommaren. Men men inte mkt göra åt det finns ju kvar när man kommer in.

Just nu är jag åxå sjuksriven pga ryggen min har haft en enorm inflammtion men den börjar gem med sig nu tack och lov, väntar ju på att få komma till Umeå och bli hjälpt, man blir ju så irriterad över att det är så jäkla ont varje dag och man äter piller för att kunna stå över huvudtaget =(

Nästa vecka jobbar jag halvtid så det ska bli roligt, jag trivs ju så bra på jobbet att man vill ju tillbaka så fort som öjligt för man ill ju surra med sina arbkamrater...=)

Tja detta var väl som allt för denna gång....bilder kommer här på ditt och datt....l


RSS 2.0