Försök till blogg

Ja då skall jag prova på att blogga, detta kan ju bli lite intressant. Min syster Sussu och hennes familj har varit här i helgen och det har varit så himla skoj, fick träffa deras lilla sessa Samantha som var sååååå söt att herre gud. Teo våran lille bäbis är jämngammal med henne, det skiljer bara 9 dagar mellan dom =) Det är lite häfitg då det från början enligt allt skulle skilja 6 veckor till slut bara blev 9 dagar.

Idag har Ralf åkt till Holmträsk med syrran och Micke, där skall han bli tillpiffad i pälsen, Carina (uppfödaren )skall rycka hans päls och då har hon det hon gör, för han har gode mkt päls denna lille herre. Han kommer hem igen på lördag då dom ska ner till Sundsvall för att ställa ut några av sina hundar. För våran del så blev det ingen utställning i Sundsvall då vi nyss har fått oss en liten gosse Teo och för det andra så kändes det inte skoj när man inte kunde ställa båda hundarna då Ralf är för ung för att få ställas där, man måste vara minst 9 månader.

Nåja detta var väl som allt för idag, jag skall hoppa genom duschen nu och sen invänta att lille Teo skall vakna för att äta för natten, i morrn skall vi till Umeå för Peder ska till hudmottagningen med sin hand och göra allergitester för sin handeksem, så det blir en tidig morgon för våran del.

Tjing tjing....


Välkommen till min nya blogg!

Nu ska jag prova detta! =)

RSS 2.0