Kalles 2 räv

I helgen har min Kalle balle sprängt sin 2 räv, Jeppe är så duktig och otroligt snäll som hjälper mig med Kalle så han får extra mkt träning.


Stolt Kalle med sin räv samt Jeppe.
I helgen har vi haft 80 tals fest här i bastu...var ruggit skoj men tyvärr när man är arrangör så hinner man ju inte vara så social med alla goa människor....får väl se hur de blir nästa år om man tar in folk som jobbar i stället så man får vara med på festen.
Annars leker livet, barnen har haft vattkoppor så nu behöver man inte tänka på de....jag jobbar massor....Peggy växer nu är hon ju 5 veckor gammal och super fin! Skulle vilja ha kvar henne men är ju ute efter en hane till min kennel och nått är p g men återkommer senare med det.
Nu ska jag vara social med barnen då Peder farit till sogen med sina föräldrar och jag skall på folkan och städa...ha det bra! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0