Mitt i natten

Klockan är mkt närmare bestämt 02:20 och jag är vaken, igår började vi möblera om på jobbet och sen hade vi p-möte efter det, jag for hem och myste med barnen en stund sen fick dom duscha och gå i säng då tog jag itu med vovvarna och ryckte alla 3 samt klippte klor, efter detta skulle så alla badas med och välbadat skulle det vara så jag schamponerade dom 2 ggr var =) Nu luktar dom verkligen gott och är lite finare i pälsen.
Sen var det så sängdax, men jag sov inte mkt pga min värkande rygg....vakande upp i morse och fick mig knappt upp ur sängen åh fy fan, hela förmiddagen var en plåga och jag kände att humöret tröt och jag som sku jobba till 23...nåja barnen på dagis och jag till jobbet kom dit och där såg det ut som när vi lämande det igår...allt huller om buller ingen hade fortsatt där vi slutade...blä,,humöret var inte på topp kan jag lova, tog i tu med detta på en gång med min värkande rygg stäade och satte upp allt som sku sättas upp, resande och fixade så nu är kontoret klart, men min rygg då....AV!!! Kämpade mig genom kvällen och kom hem, var ju tvungen ta piller för att kunna stå....och nu är jag vaken så klart brukar vara så när man måste ta piller sent. Hoppas bara ryggen e bättre i morrn så jag kan jobba...vill inte vara borta från jobbet och man har ju inte råd heller snart börjar utställnings säsongen och då far en massa pengar till hundarna.
Snart löper Maya hon skall paras med Lunes i Kalix, ska bli skoj med bäbisar. Längtar massor efter dessa små knytten då Nova den rackarn gick tom.....äsch nu ska jag försöka sova....godnatt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har :-)

2010-08-12 @ 16:11:39
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0