Jahaa vad ska man skriva om...

Har väl eg inte hänt så mkt i vanlig ordnign och lite tråkigt e det ju, Maya har nu kvar 3 veckor av sin dräktighet och jag hoppas att det kommer lite tidigare för den helgen hon e beräknad så har jag utställning i Sundsvall...så det är bara hålla tummar och tassar säger jag.
Barnen växer och dom bråkas väl eg hela tiden, Teo har börjat prata så in i nordens mkt och fått en egen vilja??? Fattar inget....jobbet flyter på i vanlig ordning man e kräkless emellanåt.....ryggen jävlas allt vad den kan varje dag....Jenny har börjat gå skolan igen tack och lov....har utvecklingssamtal idag på skolan kl 15 med henne och sen ska jag jobba tills i morrn, ska förbi och hömta en brio tågbana till Teo som jag hittade billigt ute på en annons så han kommer nog att bli glad, har även köpt en cykelvagn som barna kan sitta i då man cyklar.
Våran terrierutställning blev inställd i helgen vilket var jätte tråkigt men man kan ju inte göra nått då askan i himlen ställer till det från vulkanen på Isaland, så nu är det bara längta vidare till Piteå utställningen som är den 15 maj, hade tänkt mig hinna på en inoff med mina herrar innan denna off utställning men vi får väl se om man hinner, finns en i Piteå men jag jobbar denna helg så ja ska höra med någon om nån vill byta helg me mej eller om jag tar ledigt...här kommer lite blandade bilder först ut är Mayas mage...



Jag trimmar Zigge inför den inställda utställningen i Skellefteå...



Zigge och Gaudí....



Teo gubben....





Älskade Kalle...



Tova Teo och nått annat....



Teo gubben....



Tova tunga...



Det var allt för denna....


Kommentarer
Postat av: petra

Är de jack russlar du har? (:

Är själv ägare till en liten turboråtta på 2 ½ år.



Söta var dom iaf!

2010-07-08 @ 20:20:21
URL: http://petrasfynd.webblogg.se/
Postat av: Malin

så fina hundar :)

2010-08-09 @ 11:50:19
URL: http://ziliana.blogg.se/
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

vilka bedårande hundar. och barn också för den delen. gillar den nedersta bilden på flickan ;)

2010-08-11 @ 21:55:00
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg :-D

2010-08-11 @ 22:12:06
URL: http://misssterner.blogg.se/
Postat av: kalb

Au printemps le fleuve déborde, s'unissant à la mer, De l'océan, la lune monte avec la marée; Scintillante, suivant les flots sur dix mille lis, La lune glisse omniprésente le long du fleuve au printemps.

2010-08-13 @ 09:39:46
URL: http://www.edhardysalemall.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0