Kallt ute

Idag är det kallt ute, ja det var ju de redan igår...och då gjorde dena donna ingeting alls på hela dagen, var som i ett töcken då jag på söndag hade migränanfall efter utställningen i Sundsvall, kommer för övrigt att uppdatera www.jackmoon.zoomin.se någongång när jag har ork/tid/lust att göra det.
Jag vet inte varför jag inte har ork att göra nått numera, har kommit in som i värsta slöar tagen och varför vet jag fan inte.
Huset ser ut som att en tromb dragit igenom och jag orkar inte ta tag i det, tvätt skulle behövas strykas men jag orkar inte, dammsuga/skura/dammtorka/tapetsera/bära möbler och göra klart barnens rum....jag orkar inte???! Varför?
Blä nåja det blir väl en annan dag hoppas jag, då det har blivit ÄNNU mera skit här.....usch ja mej....
Nä nu ska jag inte sitta här mer och spy galla....ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Satu

Hahaha, så vårat hus är inte den enda som har blivit försummad just nu. Men jag kände igen mig på det du skrev i inlägget... Jag orkar inte heller ta tag i allt just nu. Jag ställer samma fråga som du, Varför???

2009-10-08 @ 13:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0