Ingen rubrik idag

Nej kom inte på nått bra som rubrik så då får det vara, har egentligen inte mkt att skriva för det har inte hänt så mkt här hemma hos oss.
Barnen har haft raj raj i magen och varit hemma från dagis 2 dagar denna vecka, men tack och lov tog det ihop för dom rätt fort så fredag fick dom vara på dagis vilket dom blev jätte glada över för dom älskar verkligen att vara på dagis.
Igår hade vi myskväll med barna, vi åt tacos till middag och en hade Peder köpt chips till kvällen då vi skulle se IDOL, men jag började få ont i huvudet och kvällen slutade med att jag fick ett ordentligt migrän anfall vilket har hållit i sig under hela natten och jag har sovit väldigt dåligt i natt.
Barnen sov till kl 8:30 i morse vilket var väldigt skönt faktiskt, Tova brukar ju annars klva upp runt 06-07 snåret.
Nova är ju hemma nu åxå för hon håller på att gå i löpen så här skall bli valpar till jul...blev så för skulle jag vänta till våren så vart hela våran sommar hemma med små bäbizar och vi har ju planerat en sverigeresa med bil till sommaren redan nu. Barnen börjar var så stora att dom tycker det är kul kanske att gå på Kålmårdens djurpark mm, kanske till och med att vi går in på Grönan eller nått sånt.
Har planer för en hane till i min kennel men har inte bestämt mig riktigt än, har fått tag i en jätte fin hane men mer info kommer senare om det blir nått med den. Behöver en till hane då jag nu äger 3 tikar och en hane men en tik har jag ju på foder och en tik är i stan, och den 3 bor hos Carro och Danie som hon och jag samäger. Så eg har jag bara en hund hemma men just nu 2 då iom att Nova är hemma för parning. Men hon skall ju tillbaka till sin fodervärd då valparna är 8 veckor.
Ja och sen då..inte mkt mer....lite höst bilder kommer här.


Kommentarer
Postat av: Susanna

va fina bilder! <3

2009-10-11 @ 13:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0