Lite av allt....

Det var länge sen jag uppdaterade här så jag skall väl skriva några rader om vad som hänt, och det är inte så mkt, jobbade fre-lörd och på söndag hade jag så ont i ryggen att jag klarade inte av att jobba...var tvungen att pallra mig till uppfödarutb i går men hade gärna varit hemma men har redan varit borta en gång så jag hade inget val, nu läser vi om hundfoder vilket är väldigt intressant faktiskt, det är mkt som man inte tänker på vad de gäller foder faktiskt, sen var vi igår och fikade tårta hos farfar på farsdag så vi hade inte gjort någon tårta här hemma så idag ska barnen baka en farsdagstårta till pappa så vi fikar den i kväll.
Jag har kommit hem från Norsjö för en stund sen för jag har varit iväg och lämnat ett blodprov, farfar följde med för han skulle åxå lämna blod.
Imorrn blir det en tidig morgon för mig då jag ska kl 06,00 vara i stan för operation för min galla, sen kommer jag förmodligen om allt går som det ska få fara hem när jag kvicknat till efter narkosen, sen blir jag hemma denna vecka och hoppas på att bli av med mina gallbesvär.

Novas muppa har ju börjat svälla nu så snart är det dax för parning mellan hon och Tuxen så att vi får några småvalpar i huset, det skall bli så himlans mysigt faktiskt.
Om en månad åker vi ner till Stockholm för att bo hos Tommi för vi ska på utställning i Älvsjö, det skall bli så himlans skoj at oj oj....

Igår var vi ute med barnen och byggde en snögubbe han blev så fin fast det var rätt mkt löv på honom, sen gjorde vi en snölykta och tände ett ljus i den och det var såååå fint, barnen var så nöjda så.
Nåja nu till hushålls arbetet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0