snoret rinner.....

och halsen kliar, ja det är min dag idag, vaknade i morse, ganska utvilad för en gångs skull, MEN som Tony Irving säger, jag hade så jävla ont i halsen att det kändes som att jag hade öppna sår när man svalde....nå nä vad hemst det var! Och allt jäkla hostande var som att strö salt i såren....fan inte skoj alls....och jag som skulle till Norsjö för info om mitt nya jobb.....kl 9 skulle vi vara där....faster Carro dök upp strax baki 08,00 som vi sagt, jag tog mig en kopp the till frukost och sen var det i väg, satt och hostade på detta möte att stackars mina kollegor som måste lyssna på mitt kraxande och snörvlande i timmar, vi fick massor med info om hur det är att ta emot ensamkommande flyktingbarn, dettä är verkligen ett kanon jobb! Jag kommer att stor trivas, det är jag helt garanterad till, fast jag skulle så gärna ha velat jobba redan i nu på en gång men som sagt det går inte pga ingen barnvakt....hade sagt till Carro att jag kommer efter lunch, fick ringa och ändra och säga att jag kommer senare, kanske efter 15 *s* detta skulle ju ta hela dagen då dom andra är anställda redan och får månadslön....från och med igår....vi far och handlar lite gardiner, handdukar, köksgrejor på Berglunds i eftermiddag, klockan rusar, man hade ju kunnat var där hur länge som helt men dagen var ju slut, kom hem, Carro hade förbarmat sej över min IKEA påse med sockar och underkläder som var i ett endaste virr varr, och jag har gruvat mej för att ta i tu med denna jäkla påse och nu har hon gjort det! FAN TACK!  Frågade Carro om hon var intresserad av ett sommarjobb *asg* vi behöver en barnflicka/hushållerska....över sommaren....*s* men hon hade visst redan de....
Mat blev det idag med, klyft potatis och TEX MEX kryddade lövbiffar, gott som den...mätt blev jag med.
Fick för övrigt ett lite tråkigt tele samtal idag, tar inte upp det mer här utan återkkommer med mer fakta senare, men det var roligt du ringde!! (du vet vem) =)
Annars har här inte hänt så mkt mer, har suttit i telefonen i kväll mest, surrat med Carina om hundar och hundar och hundar...min stora passion här i livet, trots att jag är SPY less på skit, piss...skit piss...skit och åter lite piss på golven....men det går ju över tack och lov! =)
Nu ska jag dra mig mot sänghalmen för i morrn MÅSTE jag baka för skolavslutningen på onsdag, då förövrigt Tova fått en tid hos doktorn för hennes exem på händer och fötter som kliar och är besvärligt....stackars BOA.....
Nå nu upp....god natt...where ever you are..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0